لیگ برتر انگلیس| برتری توپچی‌ها مقابل منچستر؛ آرتتا همچنان امیدوار به قهرمانی +فیلم

21:29 - 23 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۲۹۳۲
دسته بندی: ورزشی ، اخبار خارجی
لیگ برتر انگلیس| برتری توپچی‌ها مقابل منچستر؛ آرتتا همچنان امیدوار به قهرمانی +فیلم
تیم فوتبال آرسنال در هفته سی و هفتم لیگ برتر انگلیس به مصاف منچستریونایتد رفت که این بازی در پایان با پیروزی آرسنال همراه بود.

خبرگزاری میزان - در حساس‌ترین بازی هفته سی وهفتم لیگ برتر انگلیس از ساعت ۱۹ در ورزشگاه اولدترافورد تیم‌های فوتبال منچستریونایتد و آرسنال به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی در پایان با برتری یک بر صفر میهمان لندنی همراه بود.

لئاندرو تروسار در دقیقه ۲۰ تنها گل این بازی را برای آرسنال به ثمر رساند تا تیمش با ثبت بیست‌و‌هفتمین پیروزی‌اش در این فصل لیگ جزیره، با یک بازی بیشتر نسبت به منچسترسیتی صدر جدول را از این تیم پس بگیرد. اکنون چشم امید آرسنالی‌ها برای ماندن در صدر جدول به کمک رقیب دیرینه‌شان تاتنهام است تا در بازی معوقه هفته سی‌و‌چهارم در لندن منچسترسیتی را شکست دهد تا در هفته پایانی سرنوشت قهرمانی در دستان توپچی‌ها باقی بماند. در غیراینصورت، سیتی به عنوان پیشتاز کورس قهرمانی وارد هفته پایانی خواهد شد.

منچستریونایتد، اما با قبول چهاردهمین باختش در این فصل، ۵۴ امتیازی و در رده هشتم باقی ماند، رده‌ای که شیاطین سرخ را از حضور در تمام رقابت‌های اروپایی فصل آینده باز خواهد داشت.

گل اول آرسنال

در آخرین بازی هفته سی‌و‌هفتم لیگ برتر انگلیس، فردا شب از ساعت ۲۲:۳۰ لیورپول رده سومی، میهمان استون‌ویلای رده چهارمی خواهد بود. در حالی که امتیازات این بازی فایده‌ای به حال لیورپول ندارد و تغییری در جایگاه این تیم ایجاد نخواهد کرد، پیروزی استون‌ویلا این تیم را از کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا مطمئن خواهد کرد.

در جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس، آرسنال با ۸۶ امتیاز از ۳۷ بازی صدرنشین است. منچسترسیتی با ۸۵ امتیاز از ۳۶ بازی در رده دوم قرار دارد. لیورپول با ۷۸ امتیاز سوم است و استون‌ویلا هم با ۶۷ امتیاز رده چهارم را در اختیار دارد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *